Menu

Odnośniki

Nawigacja

Treść strony

  • azbest

Wnioski o dofinansowanie usuwania azbestu w roku 2025

Zachęcamy Mieszkańców do składania wniosków o dofinansowanie demontażu, odbioru, transportu oraz unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest.

Wnioski można składać:
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żabia Wola,
- za pośrednictwem platformy ePUAP,
- pocztą na adres Urzędu Gminy Żabia Wola: ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola.

Realizacja zadania odbioru wyrobów zawierających azbest będzie możliwa pod warunkiem, że Gmina Żabia Wola otrzyma dofinansowanie na ten cel z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. O kolejności realizacji wniosków o dofinansowanie decyduje data łożenia wniosku. Wnioski będą realizowane aż do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel.

Koszty odbioru oraz unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest uzależnione są od kwoty tej dotacji. Pozostałe opłaty związane z wymianą pokrycia dachowego, w tym demontaż starego i zakup nowego pokrycia dachowego, ponosi wnioskodawca.

Wzór wniosku wraz z wymaganymi załącznikami dostępny jest w siedzibie Urzędu Gminy Żabia Wola oraz na naszej stronie internetowej:

https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=6&id=978&x=132&y=35&z=&n_id=3627

Dodatkowe informacje można uzyskać w Referacie Gospodarki Komunalnej, tel. 46 858 27 34. 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (GKiM)
  • opublikował: Joanna Wysokińska
    data publikacji: 2025-02-06 12:04
  • zmodyfikował: Joanna Wysokińska
    ostatnia modyfikacja: 2025-02-06 12:08

Banery

Stopka

Urząd Gminy Żabia Wola
ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola
tel. +48 46 858 27 00
e-mail: urzad@zabiawola.pl

Adres eDORĘCZEŃ:

AE:PL-45260-94271-BWTHA-26

Godziny pracy Urzędu Gminy Żabia Wola

  • poniedziałek: w godz. 8:00-17:00
  • wtorek, środa, czwartek: w godz. 8:00-16:00
  • piątek: w godz. 8:00-15:00