Wnioski o dofinansowanie usuwania azbestu w roku 2025
Zachęcamy Mieszkańców do składania wniosków o dofinansowanie demontażu, odbioru, transportu oraz unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest.
Wnioski można składać:
- osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żabia Wola,
- za pośrednictwem platformy ePUAP,
- pocztą na adres Urzędu Gminy Żabia Wola: ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola.
Realizacja zadania odbioru wyrobów zawierających azbest będzie możliwa pod warunkiem, że Gmina Żabia Wola otrzyma dofinansowanie na ten cel z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. O kolejności realizacji wniosków o dofinansowanie decyduje data łożenia wniosku. Wnioski będą realizowane aż do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na ten cel.
Koszty odbioru oraz unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest uzależnione są od kwoty tej dotacji. Pozostałe opłaty związane z wymianą pokrycia dachowego, w tym demontaż starego i zakup nowego pokrycia dachowego, ponosi wnioskodawca.
Wzór wniosku wraz z wymaganymi załącznikami dostępny jest w siedzibie Urzędu Gminy Żabia Wola oraz na naszej stronie internetowej:
https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/index.php?job=wiad&idg=6&id=978&x=132&y=35&z=&n_id=3627
Dodatkowe informacje można uzyskać w Referacie Gospodarki Komunalnej, tel. 46 858 27 34.
autor lub odpowiedzialny za treść: Referat Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (GKiM)
opublikował: Joanna Wysokińska
data publikacji: 2025-02-06 12:04
zmodyfikował: Joanna Wysokińska
ostatnia modyfikacja: 2025-02-06 12:08
« wstecz