Dotacja na utylizację azbestu
Mamy przyjemność poinformować Państwa, iż w styczniu bieżącego roku, Gmina Żabia Wola złożyła wniosek do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, w sprawie dotyczył realizacji programu Usuwania wyrobów/odpadów (demontaż, transport i utylizacja) zawierających azbest z terenu Gminy Żabia Wola.
Na skutek pozytywnego rozpatrzenia wniosku, nasza gmina otrzymała dotację w wysokości 82 217,00. Jest to jednocześnie 100% środków finansowych, obejmujących koszty zadania.
Chęć uczestnictwa w programie zadeklarowało :
-26 właścicieli budynków z pokryciami z płyt eternitowych
-38 właścicieli posesji na których jest składowany zdemontowany azbest
których zapraszamy na spotkanie w dniu 30 marca 2012r o godz. 13:00 w Urzędzie Gminy Żabia Wola, sala konferencyjna celem omówienia zasad realizacji przedsięwzięcia .
Przewidywana ilość odpadu przeznaczona do utylizacji to 78,98 ton zeskładowanego na nieruchomości oraz 68,21 ton odpadu, stanowiącego pokrycie dachowe.
To już kolejny raz kiedy wspólnie z Państwem podejmujemy działanie w kierunku oczyszczenia naszej małej ojczyzny z niebezpiecznego odpadu jakim jest azbest. Tylko wzajemna współpraca pomiędzy Gminą i właścicielami odpadów niebezpiecznych umożliwi realizację zadań i przyczyni się do poprawy stanu środowiska naturalnego i zdrowia naszych mieszkańców.
autor lub odpowiedzialny za treść: Referat GKiI Małgorzata Reszka
opublikował: Michał Wojciul
data publikacji: 2018-06-11 14:27
« wstecz