Menu

Odnośniki

Nawigacja

Treść strony

  • konkurs policjant, który mi pomógł

Zgłoś kandydata w ramach konkursu „Policjant, który mi pomógł”

Biuro Prewencji Komendy Głównej Policji po raz kolejny organizuje ogólnopolski konkurs skierowany do lokalnej społeczności pod nazwą „Policjant, który mi pomógł”. Celem konkursu jest promocja właściwych zachowań oraz wyróżnienie policjantów, którzy charakteryzują się wyjątkowym profesjonalizmem, empatyczną postawą, umiejętnościami i wysokim poziomem realizowanych zadań, a także osobistym zaangażowaniem w działania mające na celu pomoc osobom krzywdzonym, w tym osobom doznającym przemocy domowej.

Zgłoszenia policjanta do konkursu może dokonać osoba indywidualna, instytucja lub organizacja. 

Do 31 maja 2025 r. należy przesłać na adres elektronicznej email: policjantktorymipomogl@policja.gov.pl formularz zgłoszeniowy oraz regulamin, które dostępne są na stronie:

https://www.policja.pl/pol/aktualnosci/256847,Zglos-kandydata-do-konkursu-Policjant-ktory-mi-pomogl.html

Obecność wśród laureatów ogólnopolskiego konkursu to wyróżnienie, wyjątkowy dowód uznania społeczności lokalnej dla profesjonalizmu i determinacji policjantów w działaniach podejmowanych na rzecz pomocy osobom pokrzywdzonym.

 

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Joanna Wysokińska - Referat Organizacyjny
  • opublikował: Joanna Wysokińska
    data publikacji: 2025-03-10 11:35
  • zmodyfikował: Joanna Wysokińska
    ostatnia modyfikacja: 2025-03-10 11:46

Banery

Stopka

Urząd Gminy Żabia Wola
ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola
tel. +48 46 858 27 00
e-mail: urzad@zabiawola.pl

Adres eDORĘCZEŃ:

AE:PL-45260-94271-BWTHA-26

Godziny pracy Urzędu Gminy Żabia Wola

  • poniedziałek: w godz. 8:00-17:00
  • wtorek, środa, czwartek: w godz. 8:00-16:00
  • piątek: w godz. 8:00-15:00