Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Żabia Wola (2018-2024)
Treść strony
WNIOSKI O USUWANIE AZBESTU
Zachęcamy Mieszkańców do składania wniosków o dofinansowanie demontażu, odbioru, transportu oraz unieszkodliwieniu odpadów zawierających azbest. Wnioski można składać: - osobiście w siedzibie Urzędu Gminy Żabia Wola, - za pośrednictwem platformy ePUAP, - pocztą na adres Urzędu Gminy Żabia Wola: ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola. Odbiór wyrobów zawierających azbest będzie możliwy pod warunkiem, że Gmina Żabia Wola w danym roku otrzyma dofinansowanie na ten cel z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Koszty odbioru oraz unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest uzależnione są od kwoty tej dotacji. Pozostałe opłaty związane z wymianą pokrycia dachowego, w tym demontaż starego i zakup nowego pokrycia dachowego, ponosi wnioskodawca. Wzór wniosku wraz z wymaganymi załącznikami dostępny jest w siedzibie Urzędu Gminy Żabia Wola oraz na naszej stronie internetowej: https://www.bip.zabiawola.akcessnet.net/index.php?idg=6&id=978&x=132&y=35 Dodatkowe informacje można uzyskać w Referacie Gospodarki Komunalnej, tel. 46 858 27 34.
autor lub odpowiedzialny za treść: Referat Gospodarki Komunalnej