Menu

Odnośniki

Nawigacja

Treść strony

  • wfos

Realizacja zadania - usuwanie i unieszkodliwianie azbestu w roku 2018 zakończona

Uprzejmie informujemy, że z dniem 24.10.2018 r. zakończona została realizacja  zadania pn. „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Żabia Wola w 2018 roku”, w ramach którego wykonawca – firma RENOVO S.C. Krzysztof Łoziński , Piotr Malinowski ul. Herlinga-Grudzińskiego 48m.8, 91-498 Łódź  – przeprowadziła prace związane z odbiorem, transportem i utylizacją odpadów zawierających azbest, a także rozbiórką pokryć dachowych wykonanych z płyt azbestowo-cementowych budynków znajdujących się na terenie Gminy. Niebezpieczne odpady zostały zutylizowane z 60 posesji w ilości 121,220 Mg.

Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Żabia Wola w 2018 roku dofinansowano przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, w formie dotacji w  wysokości 80%.

Udział własny właściciela posesji wynosi 20% kosztów usługi.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Małgorzata Reszka (Referat POGK)
    data wytworzenia: 2018-10-30
  • opublikował: Michał Wojciul
    data publikacji: 2018-10-30 15:30

Banery

Stopka

Urząd Gminy Żabia Wola
ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola
tel. +48 46 858 27 00
e-mail: urzad@zabiawola.pl

Godziny pracy Urzędu Gminy Żabia Wola

  • poniedziałek: w godz. 8:00-17:00
  • wtorek, środa, czwartek: w godz. 8:00-16:00
  • piątek: w godz. 8:00-15:00